Äntligen har sommarvärmen hittat hit! Som jag har längtat, hoppas verkligen att värmen håller i sig mina sista två semesterveckor. Det blir så fint ljus framåt kvällen så jag passade på att knäppa lite sommarbilder på lilltjejen.
Här kommer några fler bebisbilder. Det föds mycket barn bland vänner och bekanta och det är så roligt när man får möjlighet att fota dessa små godingar. De här bilderna tog jag på Axel i början på sommaren och då var han ungefär två månader. Storasyster hann jag också knäppa en bild på.